Bij ieder weertype  – van onstuimig weer met woeste zee tot typisch ‘strandweer’ – is het strand interessant. De strandhuisjes zijn ingericht om zoveel mogelijk op het strand te kunnen zijn, maar ook om fijn binnen te zijn, te knutselen met de (klein)kinderen, of lekker languit op de bank een boek te lezen met vrij uitzicht op de zee. Kortom, bij ieder weertype kun je je goed vermaken aan zee.

Wij geloven in omgevingsbewust recreëren en zetten wij ons in voor de omgeving. Zo zijn de strandhuisjes zijn zoveel mogelijk van duurzame materialen vervaardigd en maken we gebruik van groene energie. De manier van beheer is zo duurzaam mogelijk om de omliggende natuur zo min mogelijk te belasten.
Daarnaast verbinden wij ons met de omgeving; we werken zoveel mogelijk samen met organisaties uit de directe omgeving, wij helpen onze gasten wegwijs te maken in het recreatief, cultureel en sportief aanbod dat Den Haag te bieden heeft, organiseren zelf regelmatig activiteiten voor kinderen en volwassenen, en wij denken en doen mee met de lokale en regionale politiek als het om het strand gaat.